عاشیق اولموشام – ماهنی سؤزو

عاشیق اُولموشام

 

عاشیق اولموشام ، بیر نازلی یارا

قاش گؤزو قارا ، معصوم مارالا

بو فیکر و خیال ، چوخداندی منی

محکوم ائلییب ، چکیبدی دارا

 

سن بیر دؤولتدی قیزی

من ده فقیر بیر اُوغلانام

سنین یئرین یوردون وار

من بیر آوارا چوبانام

 

من غریب مسافیرم

یوللاردا گؤزلریم قالدی

بیلمیرم عزیزیمی

منیم الیمدن کیم آلدی

 

گئدیرم اُؤز شهریمدن

منیم ائویم چؤللرده دی

من اُؤلندن ده سورا

سندن آدیم دیللرده دی

 

آند ایچیرم عزیزیم

آنامیزین جانینا

قانیمی قاتارام من

مظلوملارین قانینا

 

بو دونیا منه سنه ده قالماز

عاشق اؤز عشقین دن اینتیقام آلماز

بو دونیا منه ده سنه ده قالماز

لیلی اؤز مجنونون چؤللره سالماز

Bir cavab yazın

