سنین خیالین تورکجه شعر sənin xəyalın

سنين خيالين  

   

  داريخير چيچکلر، گوللر سنسيز  

  شيرين ناغيل اولوب، ايللر سنسيز  

  اونسوز ده قلبيمده قالميسان منيم  

  گونشسن عشقينله آيا دؤنموشم  

  دنيزسن من جوشقون چايا دؤنموشم.  

   

  گل سني گؤزله يير سئون اورک  

  قلبيندن اسمسين سويوق کولک  

  اونسوز دا قلبيمده قالميسان منيم  

  يوخومو گؤزومدن آلميسان منيم  

   

  عشقيني اوخويوم گؤزدن گؤزل  

  آيريليق آييرسين بيزدن گؤزل  

  اونسوز دا قالبيمده قالميسان منيم  

  يوخومو گؤزومدن آلميسان منيم  

   

  سؤز: ت.موتلليبوو  

 

 

SƏNİN XƏYALIN

Darıxır çiçəklər, güllər sənsiz


Şirin nağıl olub, illər sənsiz


Onsuz də qəlbimdə qalmısan mənim


Günəşsən eşqinlə aya dönmüşəm


Dənizsən mən coşqun çaya dönmüşəm.

Gəl səni gözləyir sevən ürək


Qəlbindən əsməsin soyuq külək


Onsuz da qəlbimdə qalmısan mənim


Yuxumu gözümdən almısan mənim

Eşqini oxuyum gözdən gözəl


Ayrılıq ayırsın bizdən gözəl


Onsuz da qalbimdə qalmısan mənim


Yuxumu gözümdən almısan mənim

Söz: T.Mütəllibov

Bir cavab yazın

