آنا جان – تورکجه آنالار اوچون گوزل شعر

آنا جان

 

آنا جان باغریمی قان ائیله میشم من

گؤزلریمی گریان ائیله میشم من

بیر آلا گؤزلو یارین عشقی یولوندا

اؤز جانیمی قوربان ائیله میشم من

 

آنا جان آغرین آلیم

آنا جان باشینا دؤنوم

قوی دولانیم من

منیم اؤز سئوگیلیمه

حیران اولوم من

 

گولو خندان کیمی دیر یارین لبلری

جیرانا بنزر اونون آلا گؤزلری

ایکی کلمه دانیشیب آیریلدی مندن

قلبیمه نور آلدی شیرین سؤزلری

 

آنا جان عشق اودونا یانمامیشام من

هله ده بیر تجروبه آلمامیشام من

نه یامان اولور یاردان آیری دوشنده

بلکه ده یاخشی یامان قانمامیشام من

Bir cavab yazın

