ده ای جیران وحید شکرزاده + De ey ceyran Vəhid Şükürzadə

دوزلو اوغلان وبلاگلارینین یاخشی اولماقی اوچون آتیل باتیل فروشگاهین دان آلیش وئریش ائدین

De ey ceyran

Gözəl yarım de sən axər ki məndən nə xəta gördün ?

Məni sən tək qoyub getdin məgər cana cəfa gördün ?

Xəta yapdım məni oldur vəli axər bu nə ınsaf

Ki hicran dərdini ey yar mənim cürmə səza gördün

De ey ceyran mənim çirkin bu zahirdən xoşun gəlmir ?

Və ya inki bu müddət də məni sən bivəfa gördün ?

Sənə qaldım ki kim böylə məni pisdən də pis etdi ?

Ki məndən ayrı gəzmaği özünə sən rəva gördün

Gözəl söylə mənim bu şeytənətlərdən çəkildin sən ?

Və ya inki məni axər özündəndə bəla gördün ?

Sözün əslin mənə sən de və gər nə bil budur fikrim

Məni sən şah bilirdin lik gəlib birdən gida gördün !

Şair : vəhid şükürzadə

ده ای جیران

گؤزل یاریم ده سن آخر کی من دن نه خطا گؤردون ؟

منی سن تــک قویوب گئتدین مگر جانا جفا گؤوردون ؟

خطا یاپدیم منی اُؤلدور ولی آخر بــــــــو نه اینصاف

کی هیجران دردینی ای یار منیم جورمه سزا گؤردون

ده ای جیران منیم چیرکین بو ظاهیردن خوشون گلمیر ؟

و یـا این کی بو موددت ده منی سن بی وفا گؤردون ؟

سنه قالدیم کی کیم بویله منی پیس دن ده پیس ائتدی ؟

کی من دن آیری گزماغی اُؤزووه سن روا گؤوردون

گؤزل سویله منیم بو شیطنت لردن چکیلدین سن ؟

و یــــــا اینکی منی آخر اُؤزون دن ده بلا گؤردون ؟

سؤزون اصلین منه سن ده وگرنه بول بو دور فیکریم

منی سن شاه بیلیردین لیک گلیب بیردن گدا گؤردون

شاعیر : وحید شکرزاده

Bir cavab yazın

